divendres, 18 de febrer del 2011

CONTES DELS ALUMNES DE PRIMER

 La casa de Lola
Hi havia una vegada una xiqueta que li diuen Lola que vivia en una casa molt, molt, molt xicoteta.
Mai convidava als seus amics a jugar perquè pensava que ells s'anaven a burlar de la seua casa.
Un dia que plovia molt, la xiqueta estava mirant televisió i escoltà el timbre, quan va obrir la porta, era la seua millor amiga. L'amiga va entrar i li va dir: Què bella casa tens!!!
Llavors Lola es va posar molt contenta i van jugar tota la vesprada.                                                                                                               Milagros.

La xiqueta i el gat                                                                                                                                     
Hi havia una vegada una xiqueta que tenia un gat que era molt bonic i una vegada es va escapar. La xiqueta plorava molt. La seua amiga el va trobar i passaren molts anys i la seua amiga li'l va mostrar i la xiqueta es va alegrar molt però li va dir: eixe gat és meu. Doncs val te'l done ja no m'agrada. Gràcies.                                                   Gabriela.


                                     

El conte de Stella

Hi havia una vegada en un poble cridat Oliva una xicoteta que li diuen Stella i tenia 5 anys. Un dia la xiqueta tenia un dolor en el braç i li ho comentà a sa mare angoixada.L'ha va portar a la seua metgessa qui li manà una radiografia per a veure que tenia en el braç.La metgessa decideix que li farà una curació perquè tenia un granet que li feia mal i Stella queda com a nova sense  dolor i jugant com sempre.                     Stefani.           

El meu gos
Hi havia una vegada un gos que m'agradava molt, jo me'l volia comprar i els meus pares me'l van regalar. Tots els dies el treia a passejar era molt divertit. En casa es portava bé , jo el volia un muntó. Un dia varem anar a la platja, el gos es va tirar a nadar, em vaig asustar perquè pensava que s'ofegava però va començar a nadar. El meu gos és el més sabut.
                                                                                                                                                           Marc.


L'aniversari de mami
Hi havia una vegada un xiquet que volia tant a la seua mare que li va donar el regal que més l'agradava, li va donar un gran bes.       Sergi.                              

La xiqueta i les estrelles

Hi havia una vegada una xiqueta que li agradava  molt vorer les estrelles i un dia la xiqueta li va dir a son pare: papà podem anar a vorer les estrelles? i son pare li va dir: no podem anar i demà tampoc. La xiqueta li va dir: per què? Perquè no i un dia el pare li va dir hui si i la xiqueta es va riure amb molta alegria.       
                                                                                                                                                        Paula.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

felicitaciones a todos los pequeños escritores de infantil, el saber que se le van a publicar sus trabajos les entusiasma mucho mas.
Jose Uscàtegui

Anònim ha dit...

r

Anònim ha dit...

Rosana gracies per publicar el meu
conte m`agrada molt i et mane un
abraç i un beset adeu .
STEPHANIE

Rosana ha dit...

M'alegra molt que es motiveu amb el blog,espere publicar redaccions,cartes, contes... de tots els alumnes.No teniu que tindre por a escriure i això sols s'aprèn practicant.

maite ha dit...

Quan m'alegre per eixos xiquets a qui tant comence a estimar i les meues companyes, que fan un treball boníssim amb els seus alumnes. Enhorabona a tots els mestres de l'escola!

david ha dit...

hola paula el teu conte magradad molt pula besos david de 3c

marina de 3ra ha dit...

paula que chulo el cuento.
lo siento por el esgince en la mano jejejejejejeje