dimarts, 16 de novembre del 2010

ENS HA VISITAT UN EXTRATERRESTRE




Hui ens ha visitat MEC-MEC un extraterrestre del planeta ÑAM. Ens ha contat que desde sa casa ha observat que la Terra està envoltada de fum negre. Què podriem fer per evitar -ho? Es necessita l'ajuda de tots per fer desaparèixer aquest"núvol maligne",entre tots els xiquets de 1r cicle hem donat algunes solucions: * Utilitzar el transport públic sovint. * Reciclar en classe i en casa. * No malgastar l'aigua. * Gastar menys electricitat, etc.

4 comentaris:

Rosana ha dit...

Ana molt bé el post.De veritat que ha estat molt educativa la sessió de l'extraterrestre MecMec. Fa falta que estalviem energia, no podem contaminar així el nostre planeta.

Maria 1r B ha dit...

Es veritat, entre tots podem fer que la terra estiga curada!!!

Ana ha dit...

Hola Anita, sempre seguidora teua. Encara que no ens veiem sempre estic pendent dels teus emails. Molt guai el bloc, jo en tinc varios.Molt xula l'activitat. Continua publicant. Petons. Ana.

Ma Jesús ha dit...

A mi m'ha agradat i als xiquets de la meua classe els ha encantat.
i els fa fet profit, xq després dèien: Apaguem la llum, que esten consumint molt......
I jo els dèia que no podiem xq on està la nostra classe no entra el sol i està fosc sense els llums.