dissabte, 24 d’abril del 2010

Les vacances de Miguel





 Hola      

Ja veig que tú no has parat durant les vacances!
Primer de catpuxí en una germandat de la nostra ciutat, i després de viatge amb els teus pares!

Miguel, el lloro de la foto, és de veritat?
Parlava?
Tenies por?

Ara Miguel ens va a redactar amb les seues paraules com han estat aquest dies: 


 Vaig eixir de caputxino i soc de la Germandat de "Ecce-Homo" de Gandia.
El diumenge de Resurrecció vaig tindre l'oportunitat de tirar "xuxeries"  per la finestra de l'Ajuntament de Gandia.


En Pasqua vaig anar a Port Aventura. Era molt bonic, hi havia una font, un cartell que posava "Port Aventura" i també  hi havien moltes atraccions. M'ho vaig passar molt bé.
I vaig veure un espectacle de pardals i em vaig fer una foto amb un lloro.

Autor: Miguel Muñoz   2n. A


Miguel...........2n. d'Educació Primària
boyonamerrygoroundhgclrov3

1 comentaris:

damian viteri sanchez ha dit...

que bonic miguel