dimecres, 27 de gener del 2010

L'ORIOL DE NOU

Quan els pares de l'Oriol arribaren a casa estaven molt contents perquè aquella xerrada els havia agradat moltíssim. El pare, com cada dia, es posà a rentar els plats del dinar.

-Oriol, fill meu- digué la mare- no hem vist cap pare de la teva classe i no ho comprenem, sembla que en moltes cases no hi ha normes ni tampoc límits per a pares i mares.

L'Oriol va girar el cap, va mirar la seua mare i amb un suau somriure li va dir:

-Mare, hi ha pares i pares, mestres i mestres, xiquets i xiquets i jo tinc tanta sort!- Aleshores, la mare amb la seva tendra mirada abraçà el seu fill, se'l mirà i digué:

- Fill meu, també hi ha fills i fills....... i jo tinc tanta sort!

A tot això, el pare que feia com si no escoltara, alçà el cap de la pica, se'ls mirà i digué:

-I jo tinc tanta sort!

I enmig d'aquell ambient, amb un somriure d'orella a orella, els tres començaren a fer la seua feina.

Com ha de ser

1 comentaris:

Ma Jesús ha dit...

Això són pares!

Això són fills!