dijous, 30 de desembre del 2010

BARCELONA CULTURAL NADAL 2010

     Hola a tots, acabe de vindre de Barcelona i m'he dit vaig a mostrar als xiquets i xiquetes del nostre col.legi alguns dels monuments més emblemàtics de la ciutat. Sempre donant classe,JE,JE,JE...
El monument per exel.lència de la ciutat ja sabeu quin és i el vaig visitar per la nit : LA SAGRADA FAMILIA que va començar un arquitecte molt famós: Antonio Gaudí, però que va morir i l'obra encara no està acabada.


Barcelona està preciosa en Nadal. Mireu...




Museu Gaudí, on va viure l'arquitecte del 1906 fins al 1926.
Després vam agafar el Metro i vam anar a les Rambles un passeig on és obligat visitar el mercat de La Boqueria. És impressionant allí podem comprar gran varietat de menjar, les paradetes són...ummm ens ho comparíem tot. Mireu la paradeta de les llepolies!!!! 
Ajuntament de Barcelona
Palau de La Generalitat


 Al final vam acabar en el port olímpic ,on vam dinar.


 Hui mateix hem visitat alguns edificis dissenyats per Gaudí en el Passeig de Gràcia:









La Pedrera va estar construïda entre el 1905 i 1910. Amb una estructura de pedra gris i bolcons que semblen  algues marines amb tentacles forjats de ferro. Aquests edificis reflexen la creativitat modernista de l'arquitecte català.
Espere que aquestes fotos vos agraden, les he fetes jo, m'ha encantat compartir-les amb tots vosaltres. 
Gaudim de les vacances. Fins aviat.





2 comentaris:

Ma Jesús ha dit...

Què xulo tot!
Llegint i vegent les fotos és que ha estat tot super, a què si?

Es una bona idea compartir l'excursió ja que alguns pares i mares en l'enquesta que passàrem, ens demanaven idees per a viatjar amb xiquets.
Jo afegiria en cas d'anar amb xiquets menuts la visita al zoo, al Museu de la ciència, agafar el telefèric, anar al Tibidabo,.....
Hi han tantes coses en Barcelona!
Si algú m'està llegint: Què recomanarieu?

Rosana ha dit...

Ay,ay,ay.Jo ja estava pensant ningú mira el blog????? I ja veig que Mº Jesús ja ho ha vist,què emoció quan algú el contesta.
Recomane si aneu amb els vostres fills agafar un taxi que al ser tres o quatre persones és molt més barat que si agafes autobús, recomane l'hotel Constanza que està molt cèntric i és molt modern i novet,qualitat-preu, avaluació un 9(deformació professional) je,je...